Головною перевагою XC60 можна вважати його схожість зі старшим родичем – моделлю XC90, від якої він успадкував характерні для сучасних автомобілів Volvo риси. Також слід пам’ятати, що навіть у базовій версії новачок оснащений повним приводом та автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Габаритні розміри нового кроссовера виявилися на 6 см довшими та на 1 см ширшими ніж у попередника. Колісна база підросла на 9 см, за рахунок чого вдалося збільшити простір на задньому ряду сидінь.
Під капотом Volvo XC60 можна зустріти виключно 4-циліндрові бензинові та дизельні двигуни. Але невиключна поява і 3-циліндрових силових агрегатів, які доповнять гамму моторів вже наприкінці 2017 року. Базовий двигун D4 розвиває 190 к.с. максимальної потужності, а в форсованому варіанті з індексом D5 цей мотор видає 235 к.с. Оснащений дизельними силовими агрегатами новий XC60 потребує лише 5 літрів пального на 100 км пробігу. Це робить його найбільш вдалим варіантом для економних європейських покупців. 2-літровий бензиновий двигун T5 на 250 к.с. можна рекомендувати клієнтам, які не так часто користуються власним кроссовером. Для шанувальників швидкої їзди шведи пропонують бензинову модифікацію T8 плагін гібрид, де загальна потужність моторів складає 400 к.с.
Інтер’єр нового Volvo XC60 заслуговує позитивних відгуків, адже він несильно відрізняється від більш коштовного салону флагманського позашляховика XC90. Архітектура приладової панелі та матеріали оббивки вже знайомі по іншим моделям Volvo. Управління функціями та режимами здійснюється з великого сенсорного екрану інформаційно-розважальної системи.
На борту XC60 присутні надсучасні опції з безпеки та можливість напівавтоматичного керування автомобілем. В якості додаткового обладнання можна замовити спортивний пакет R-Design, завдяки якому позашляховик виглядає більш розкішно та яскраво…